Vägning

Vägde mig igår och vågen visade 72 kg!!! 3 kg på 2 veckor är väl inte så illa,  med tanke på hur jag fuskat :P Fan jag blir så himla peppad. Hoppas det fortsätter såhär så jag vågar visa mig i bikini i Sydafrika! Shit det här kommer gå känner jag! Visst, det kanske blir lite fuskande då och då, men det får man leva med, så länge jag inte lägger av helt.

Varje gång jag är i affären ser jag folk som plockar på sig choklad, chips, läsk, glass, kakor mm. Och jag blir nästan illamående, trots att jag för fem minuter sen dregglade över en Ben & Jerrys glass så äcklas jag över allt detta överflöd i socker. Fattar jag inte varför man ska käka choklad varje dag, dricka läsk till maten.... Sättet vi konsumerar på är faktiskt ganska hemskt. Jag har själv hållt på så i ett år, men nu är det fan stopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0