Fredag :D

Men åååh. varje gång jag tänker tanken att jag nog borde gå ut och springa lite så blir det antingen ösregn eller snöstorm. Skit också, det kommer ju ta veckor för denna snö att gå bort...

Jag är ledig idag och köpte hem färska hallon igår, så idag blev det mys brunch med kesoplättar, hallon och vaniljkessela :) Så gott! Tyvärr blev det lite väl många, hade ju tänkt spara lite... så har satt i mig typ 400 kcal! Nåväl, det var ju brunch så får bli ett mellanmål framemot eftermiddagen innan middagen bara så ska jag nog klara det här ;)

Är supersugen på att göra fiskpaket i ugnen, men vill ha lite vitt vin i då, och för att göra det måste jag till centrum, och är inte så säker på att det finns några bussar eller tåg... hmm... vad ska man annars hitta på??

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ååh, vad gott med färska hallon!



SV: Jaa, hade inte en tanke på att det fanns sockerfritt men ska kika efter det nästa gång!

2011-02-11 @ 13:48:43
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0