2009-04-15
 14:34:41

Things

Har fyndat lite de senaste veckorna, ni vet när man har lite dåligt med pengar men hittar något som bara är jättebilligt så det gör ju inte så mycket om man köper.
 


1. Kilklackskor från pennies. Tror de kostade runt 200 kr. Kommer nog användas flitigt i sommar. Älskar dom! Sjukt bekväma dessutom.
2. Ballerinaskor från Pennies, Hade panik eftersom jag glömt ta med mig ett par platta skor till Dublin och att snubbla runt bland kullerstenar i höklackat kändes inte så lockande. Köpte de här för 6€ tror jag det var.
3. Gympisar. Hade ju inga sneakers så köpte dessa för 220 på någon affär i Falun.
4. Solisar från Gina 60 typ.
5. Paraply från Pennies, 4€.
6. Lack/resår-skärp från Pennies 1,5 €


Ignorera min frilla :D

Förresten heter glasögon brillor på Afrikaans. Det var väl rätt kul, lätt att komma ihåg ;)


Madeleine

sv:

jadu, jag vet faktiskt inte riktigt vad de är gjorda på.



PUBLICERAT: 2009-04-15, 20:02:32 | URL: http://sisterdisco.blogg.se/
Lollo

Lollo gillar Matildas fynd :D



PUBLICERAT: 2009-04-15, 20:17:15 | URL: http://anystar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: