2009-07-17
 17:23:27

Alive

Upptäckte att jag inte uppdaterat på över 2 veckor. FAIL. Har börjat jobba, så det är därför jag inte har så mycket tid. Är alltid trött när jag kommer hem på kvällen.  Förra helgen var jag iallafall i Halmstad o spelade beachrugby. Var skitkul, som vanligt :D Är typ den roligaste rugbyturneringen på hela året.  Ska nog göra ett eget inlägg till det sen. När jag orkar haha, finns ju så många fina bilder!

Har inte så mycket att säga just nu. Ville mest berätta att jag lever. Ska försöka göra en ordentlig uppdatering senare ikväll.

PS. Vi har en katt hemma nu! <3


Antonia

Aww katt A



Sv: sjdhkjdfghdfkjg vadå ful-abc -_-' TSUKACHAN ÄR ASSÖT.



PUBLICERAT: 2009-07-17, 20:25:22 | URL: http://antonya.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: