2009-07-23
 21:51:24

Jobb jobb jobb...

Hinner/orkar typ aldrig uppdatera i veckorna när jag jobbar. Kommer hem vid 5, väntar på att älsklingen ska fixa mat åt mig. Käkar mat. Kollar mailen, FB, bdb....Kollar lite på tv.... Diskar. Duschar. Sover klockan 10 :P SÅ spännande är mitt liv just nu haha. Bara en vecka kvar med jobb, och sen är det två veckors semester innan jag blir en slav under böckerna igen. Längtar inte!!

Bara en dag till helg. Vill göra något kul. Imorgon blir det förhoppningsvis lite träning och förhoppningsvis något skoj på kvällen. Lördag blir det kanske kika på rugby och ta ett par öl. Vill försöka klämma in lite Harry Potter-tittande (trotts att ingen vill gå med mig!!!) och bada och sola och mysa! :)


 


Tess

sv; jo men jag jag vet inte hur man ändrar formatet så man kan lägga upp det på youtube sen. :/



PUBLICERAT: 2009-07-24, 16:53:52 | URL: http://pupcat.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: