2009-06-21
 11:07:59

:)

Midsommarafton blev en lugn en för vår del. Det pissiga vädret gjorde att man inte hade lust med någonting. Grillning och picknick-planer ställdes in, men vi lyckades fixa lite mys ändå. Färskpotatis, god sallad, och lax.

Igår var vi hemma på förmiddagen, men det blev lite tråkigt så vi bestämde oss för att åka till Gamla Stan till den nya irländska puben Liffey och tittade på rugby .Brittish Lions vs Springboks. Bra match även fast jag och Katta mest satt och snackade skit under matchen, och jag hade glömt mina glasögon så jag såg inte så bra, men det var kul iallafall. Liffey var rätt bra för att det fanns mycket plats, och det var inte svårt att få ett bord om man var i tid. men jag tror ändå jag föredrar O'connels och atmosfären där, även fast det blir trångt, svettigt och man knappt ser så är det så mysig pub-stämning där :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: