2009-03-03
 12:37:37

Sjuk

Mår inte alls bra idag, hostar, fryser och har ont i halsen. Stannar hemma från universitetet idag. Orkar inte åka ända dit för en enda föreläsning.
Åt precis frukost lunch... en rätt sen sådan. Blev lite hopplock. Resterna av salladen från igår, en liten burk med tonfisk och två kokta ägg. Gott och rätt nyttigt. Men jag är verkligen inge bra på det här med att äta regelbundet. Igår åt jag frukost klockan 10, sen hann jag inte äta förrän klockan tre då jag blev så hungrig att jag var tvungen att kila in på pressbyron och köpa en macka. Hur illa är inte det liksom? Och att inte äta någonting förrän 12:30 är inte bra det heller. Måste verkligen bättra mig. Min lilla sjukdom gör nog att jag hoppar träningen. Fastän jag vill gå, det är ju så roligt. Längtar ihjäl mig till slutet av April när säsongen börjar!



Gammal bild. Har knappt några på mig själv på den här datorn, det är ju bara larrys dator som har internet :(
Jag gillar mitt hår som det var då :)


Suneeta

Krya på dig!!!



PUBLICERAT: 2009-03-03, 14:08:11 | URL: http://suneetas.blogg.se/
alma

SVAR taack :D



PUBLICERAT: 2009-03-03, 15:22:14 | URL: http://almaeb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: