2009-03-19
 09:43:05

Matilda

Har skaffat ett användarnamn på piggelino
Lite töntigt namn, men det är en rätt bra sida. Man kan hålla träningsdagbok och matdagbok där den räknar ut kalorierna åt en.
Gårdagen var ju inte så jättebra matmässigt (vem fan uppfann godis?!?!), men idag är ju en ny dag. Funderar på att starta en ny blogg och bara skriva om mat och träning i...kanske skulle vara bra motivation, vad vet jag. Får väl testa lite med piggelino först och främst :)

Annars har jag inte pysslat med så mycket idag, mest slöat runt, diskat lite... ska ta och fixa mig iordninglite, kanske skriva lite på min Midterm-essay i Science Fiction, sen ska jag slänga i mig lite rester från igår innan mamma hämtar mig för övningskörning och efterdet ska jag på en liten föreläsning på universitetet. Rugby träning ikväll också tjoho! vi ska bli 13-14 stycken, rekord?


Hanna

min vän, ta en bild på hur sidan ser ut och är uppbyggd när man skriver in vad man ätit o så! jag orkar inte bli medlem om sidan inte är givande...



PUBLICERAT: 2009-03-19, 10:11:23 | URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: