2009-09-20
 15:31:55

....

Lördagen var riktigt jobbig. Morgonen inkluderade brännskador, mental breakdown, tårar, och allmänt kaos. Kom iväg till matchen som vi vann mot Lugi, Lund med 36-27. Härligt!
Efteråt åkte jag hem o käkade lite, vilade och fixade mig innan det blev dags att åka mot stan och till the Liffeys. Vi käkade middag där, jag beställde en cesar sallad som var apgod. Middagen var supernajs med trevligt sällskap. Därefter blev det lite segt för min del, var nog inte på något riktigt party humör så drog hem tidigt vid halv 1.

Har typ inte gjort något alls idag. Borde fixa med tvätt och plugga. Så nu ska jag göra det...


Lona

asv: ja :)



PUBLICERAT: 2009-09-21, 15:59:19 | URL: http://lonatrogen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: