2010-06-09
 14:37:44

Onsdag :)

Börjar köra GI/LCHF idag, skriver senare eller imorgon om hur det gått. Hittills känns det prima.

Var ute på en lång promenad i förmiddags, 1 timme gick jag. Borde egentligen ha sprungit, men  jag är för lat ibland... Satsar på att springa senare i eftermiddag/kväll. Ska fan göra det. Nu lovar jag det här på bloggen så blir jag liksom tvungen :D

Har fått tillbaka på skatten! Så himla najs att äntligen ha lite pengar, med betoning på lite dock :P Kommer nog bara få typ 2000 i lön den här månaden så det kommer gå till hyran... :( iallafall tänker jag försöka beställa mina glasögon nu, äntligen! mina gamla är så repiga att de inte går att använda längre. Så glasögon är prioritet 1 just nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: