2010-06-30
 18:48:50

Still alive...

Varit sämst på att uppdatera på senaste tiden. Sommarjobbar och har inte speciellt mycket tid över om jag ska vara ärlig.

Igår var det Twilight-kväll på bio. De visade alla tre filmerna. Jag var trött redan när jag åkte dit men lyckades hålla mig vaken hela 1a filmen. 2a filmen sov jag i kanske 20 minuter och 3e filmen var jag faktiskt vaken hela. Tror ingen kommer bli besviken på Eclipse, den var typ exakt som jag förväntat mig. Lite för snålt med blod bara... man märker verkligen hur de censurerar.. Fick höra att de gjort vargarna könlösa bara för att hålla ner åldersgränserna nere!! Så jävla löjligt, jag dör verkligen. De är djur ffs!!

På fredag går flyttlasset. ÄNTLIGEN ska vi få vår första riktiga 1:a handskontrakts lägenhet. Fyfan vad skönt det ska bli. Ett stort jävla problem ur världen. Nu ska jag bara komma in på utbildningen så är mitt liv komplett! :)

Nu ligger jag och dör i soffan. Är så jävla trött, sov bara 3 timmar inatt. Väntar på att min karl ska komma hem med lite käk åt oss, jag är för trött för att laga någonting, och han jobbar sent så nu köper vi hem. Ibland får man :P






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: