2010-03-18
 23:04:00

Mars 18, 2010

WOOOOH vaknade och skulle vara lite nyttig och starta dagen med lite havregrynsgröt. Hällde upp i en skål, i med lite vatten och ska precis slänga in den i micron när jag ser något mörkt flyta runt i min tallrik. Kollar lite närmre och ser att det är EN LARV!!!!!!!!!!!!!!!! Så jävla äckligt. Mådde typ illa efter det, trotts att jag inte åt något, tur det!!
Satte mig iallafall med en kopp kaffe och läste klart Martina Haags bok "I en annan del av Bromma". Rätt underhållande, bra om man inte orkar läsa en speciellt svår bok, jag läste klart den på typ 2,5 h.

Efter frukosten stack jag iväg på lunchspinning, 45 min. Sjukt jobbigt var det, men också kul! Var en av mina favorit instruktörer som höll i passet också :) Peppad att gå på fler pass iallafall. Blir nog Bodypump imorgon... om mina armar kan sluta göra ont någon gång.

Efter det lodade jag mest runt hemma tills det var dags för lite rugbyträning :D
Sen hem, duscha, äta o nu sova.

Snip snap snut, så var denna dagen slut




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: