2010-05-01
 19:13:56

Match

Upp som en sol... ner som en pannkaka. Så känns det iallafall efter att ha skrivit det überpositiva inlägget igår och idag känns allt bara som skit.

Vaknade imorse och mådde apa. Hostade hela kvällen igår och vaknade imorse och kände mig helt febrig och skit. Gick upp drack lite te och fixade en macka. Tet gjorde att smärtan i hals och bröst blev bättre sen tog jag två treo som gjorde mig lite piggare innan  jag åkte... men på bussen dit började jag svettas helt kopiöst utan att jag kände mig varm ens. Askonstigt var det :S Höll på halva vägen till Enköping innan jag somnade. Sen kändes det lite bättre.

Matchen gick apdåligt. Jag joggade mest runt och gjorde inte ett skit. Hade ingen energi. Kunde inte springa kändes det som. Klungorna gick skitdåligt, jag gjorde en asdålig prestation som prop, något bättre som hooker. Missade 100 tacklingar, satte typ 2. Kan helt säkert säga att jag var orksaken till minst 2 av försöken.
Var inte ett dugg kul att spela. Dels för att jag mådde som jag gjorde, dels för att enköping utklassade oss i första halvlek. Försök, efter försök rann in och jag önskade att jag hade åkt och jobbat istället.
Andra halvlek skärpte vi till oss lite, gjorde några bra grejer, fick till och med röra bollen lite... Vi lät Enköping kämpa lite för sina poäng åtminstone...

Jag är inte nöjd med hur det gick. Gör mig inte jättemycket att förlora om man känner att man gjort sitt bästa, slitit som ett djur men om det ändå inte går vägen så är det inte mycket man kan göra. Men så kändes det inte idag. Iallafall inte för min del.

Matchen slutade typ 100-0 till Enköping. Nu ligger jag hemma i sängen och mår dåligt och väntar på mat.


sanni

men åh, fan vad bitchigt att du skulle må dåligt hel plötsligt så där :/! hoppas du kryar på dig så du kan kicka ass nästa match :D



PUBLICERAT: 2010-05-03, 09:18:59 | URL: http://zamonsuta.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: