Dag 1 - omstart (igen :D)

Som ni kanske märkt så har GI-bloggen typ dött. Men nu tänker jag försöka igen. I tre veckor. Slutspurten innan jag sitter på flyget.

Nuvarande vikt är 71,4 kg. Det är 4,2 kg mindre än startvikten, men jag har gått upp 1,2 kg under den
Vi får se var jag hamnar efter dessa 3 veckor, men målet är under 70 strecket. Jag längtar verkligen efter den där sexan på vågen igen!

Matdagbok:

Frukost: Äggröra på 3 miniägg + 1 glas vatten
Mellanmål: 2 skivor salami, 5 oliver
Lunch: Måltidsersättningsdryck.
Middag: Kommer bli kyckling fajitas. Jag skippar brödet och äter kyckling och röra med isbergssallad! :)

Träning: 45 min spinning.

Har faktiskt börjat gilla spinning igen, intervaller är grymt kul!

Jag har fortfarande inget internet hemma så kommer bli lite sporadisk uppdatering, men kommer försöka köra på iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0