Dag 16

Frukost: Minns inte!??
Lunch: zuchini med tonfisksås
Mellanmål: turkisk yougurt med lightsaft
Middag: Fetaostfyllda kycklingifleer med varma grönsaker

Träning: 30 min core, 10 min jogg, 10 min hantlar (axlar + biceps)

Ställde mig på vågen igår efter träningen... vet att man egentligen bör väga sig på morgonen, men jag har ju ingen våg hemma så... Iallafall hade jag bara gått ner 200 g  Cry
Kom på sen att det bara gått fyra dagar sen förra vägningen, så väntar till fredag och ser om det ser annorlunda ut, nu ska jag verkligen vara riktigt duktig de här tre dagarna NOLL snedsteg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej,

snälla skulle du vilja hjälpa mig? Vart får du din motivation ifrån till att träna? Jag är ett godismonster, är sockerberoende och får seriöst migränattacker om jag inte äter något sött på en hel dag. Jag är 160 cm lång och väger snart 70kg. Hjälp mig. Jag vill inte bli ett benrangel, men jag vill ha min vikt jag hade för 1-2 år sedan (60 kg). Adda min msn om du vill hjälpa mig, vore guld värt :( / Sofie

2009-10-14 @ 11:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0