Dag 19

Brunch: Köttfärsås, sallad
Mellanmål: 2 skedar köttfärsås, keso
Middag: Kebabsallad
Fredagsmys: Grönsaksstavar med hummus och lite dipp.

Träning: 15 min jogg, 30 min Core

Firade alltså min nya vikt genom att tjocka i mig.... samtidigt är dessa grejer "tillåtna" (utom dippen då) vet inte om jag ska ha dåligt samvete eller inte. Väljer att inte ha det för jag åt ännu värre förra veckan och gick ändå ned i vikt. Det här går inte ut på att jag ska svälta mig och må dåligt, jag vill äta gott och kunna snaska på något till en film utan att må dåligt över detta, inte varje dag såklart, men kanske 1 dag i veckan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kolla in min blogg! :)

2009-10-17 @ 13:19:16
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0