Dag 23

Frukost: 2 ägg, ett hamburgerkött
Mellanmål: 1 kaffe, 1 mandarin
Lunch: 1 stort glas filmjölk
Middag: hemmagjorda köttbullar och tomatsås, rödbetor med getost och pinjenötter.

Träning: 1 h pilates, 30 min Core.

Att köra core efter pilates var ett stort misstag eftersom att man tränar precis samma muskler. Var till och med många övningar som var likadana fastän det var olika instruktörer.
Pilates har jag aldrig testat förut men det var väldigt skönt och riktigt jobbigt ibland. Instruktören tyckte jag var duktig och frågade om jag var dansare (!!) HAHA jag som är en av världens mest osmidiga människor kände mig som en strandad val ibland på pilatesen, så frågan ifall jag var dansare var väldigt smickrande haha. Och så var avslappningsövningarna hon körde på slutet så himla skönt, hjälpte lite mot all stress jag känner just nu. Är så mycket som ska fixas samtidigt som jag vill hinna med och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0