Dag 5

Frukost: 2 stekta ägg + bacon
Mellanmål: Keso med tinade hallon
Middag: 1 lövbiff med hemmagjord coleslaw

Fyfan vad jag saknar bröd och pasta!! Det är helt sjukt. Det är typ 2 av de godaste sakerna i hela världen...
men jag överlever ju än så länge. När jag går förbi folk i skolan som äter bulle, pasta eller bara en macka så blir jag så himlans suktad, men så tänker jag: dom där är smala, när man är smal får man. Så när jag blir smal får jag också. Bara några månader tills dess. Några långa, svåra månader.

Ikväll ska jag ut, vilket förmodligen kommer innebära många glas vin. Ska försöka hålla mig borta från öl, cider och färgglada drinkar iallafall. och absolut långt långt borta från fyllekäk ála mcdonalds.
Imorgon är det födelsedagsfest, då kommer jag nog fuska lite. Första veckan och redan fuskas det, inte bra alls, men man måste ju leva också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0