Misslyckande

Tyvärr måste ja erkänna att jag inte riktigt höll vad jag lovade. Efter 3 glas vitt (varav 1 var så jävla äckligt att det knappt gick att dricka) så var jag trött på vin och drack 1 bacardi breezer, fan vad god den var! Kändes värt det, sen köpte jag 1 cider, big misstake... Avslutade kvällen hemma med att trycka i mig 4 rostade mackor och ett glas apelsinjuice!!!!!!!!!! WHY liksom?!?!? Ångrar mig som fan idag, men jag var så jävla hungrig när jag kom hem och jag måste erkänna att de där mackorna var riktig njutning, men jag får tänka framåt. Ny dag, nya tag.
Känner mig trött och är vrålhungrig igen, funderar på att beställa en kebabsallad.. mums, eller så ska jag vara duktig och käka lite ägg istället.... Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0