Måndag - Dag 1

1a dagen med pulver gick väl sådär. Började dagen med potatis och purjolökssoppa till frukost, den var rätt äcklig med en konstig bismak. Sedan bestämde jag mig för att vänta så länge som möjligt med nästa soppa. Klockan 2 var jag helt skakig av hunger, åt kyckling och champinjon soppa till lunch, och den var faktiskt riktigt god! (eller så var det för att jag var så hungrig) Så tänkte äta den till lunch idag igen. Skulle träna igår kväll också och visste att jag inte skulle klara mig på endast 2 pulversoppor. Så mixade 1 banan med 3 dl minimjölk = ca 200 kcal. Så sammanlagt åt jag ca 500 kcal underdagen, när jag kom hem från träningen käkade jag en portion dinkelpasta med köttfärsås och lite vitkålssallad till.
Tror att det blev lite över 1000 kcal, vilket är bra för mig tror jag, måste liksom trappa ner stegvis. Blev dock lite yr och illamående underdagen, men det är väl sånt man vänjer sig vid.

Frukost: soppa
Lunch: soppa
Mellis: 1 banan, 3 dl minimjölk
Middag: dinkelpasta, köttfärsås, vitkål.

Träning: 1,5 h rugbyträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0