Hata blogg.se....

Hade skrivit ett långt inlägg om helgen, men det blev något fel när jag skulle publicera. sparades inte ens som ett utkast :( värdelöst!

Men lite kort så skrev jag om första rugbyträningen för i år i lördags. Verkligen asnice att få spela lite rugby igen. Njöt verkligen av att få köra lite igen! men fan vad kroppen inte är van! fick skitont efteråt, kändes som jag åkt igenom en mangel eller något. Lyckades dessutom fälla mig själv och ramlade och stukade foten! HAha så jävla fail. Blir nog ingen direkt träning den här veckan pga det. men det ser redan myycket bättre, så ska aldrig säga aldrig. Får inhandla lite tejp bara... Har verkligen löplust!



Jag idag... har akut smutsigt hår haha hade mössa på mig på föreläsningen :P som tur är syns det inte på bilden! (eller?)

Lunchen idag! Smällde i mig ett stort mellanmål vid 10 så fick bli en lättare lunch.

Måste förresten byta namn på denna blogg. Som ni ser äter jag inte GI-kost längre, funkar helt enkelt inte i långa loppet för mig... synd, för man går verkligen ner i vikt! men ikväll blir det kassler med grönsaker och kesella-röra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0