Tisdag

Fick till ett RIKTIGT grymt överkroppspass igår! Tränade i 1 timme och 10 minuter och körde riktigt tungt :) Körde mest fokus på rygg, men blev även lite axlar och så tränade jag mina fläbbiga armar också.  Funderar på att köra en 3-split och försöka hinna med 3 styrkepass i veckan istället... känns som att passen skulle ge mer då och inte kännas så stressade, men samtidigt måste jag hinna med 2 konditionspass också och snart drar rugbyträningen igång 2 ggr/vecka så egentligen så är det nog inte så troligt att jag kommer hinna med så mycket mer än de 2 jag försöker köra nu. Förra veckan blev det ju bara ett ben pass...

Träningsplanering:


Måndag: Överkropp  
Tisdag: VILA
Onsdag: Löpning
Torsdag: Ben
Fredag: Löpning
Lördag: Rugby
Söndag: VILA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0