Bajs

Gud, har förträngt hur den här bloggen ser ut.................... ska ta tag i det, någon gång! Ganska snart tror jag nog, skäms ju när jag går in här!

Nåväl, kost och träning har blivit lite bortprioriterat den senaste tiden, stressar över allt annat istället!
Absolut INTE bra, nu får jag tamigfan skärpa mig och pallra mig iväg till gymmet.

Har dock blivit "rugbytokig". Just nu vill jag baaaara spela rugby, och har ingen lust alls att gå till gymmet. Tyvärr har vi ju bara träning en gång i veckan just nu, och det blir ju inte fantastiska resultat på det.... dessutom är man nog tvungen att gymma lite för att ens kunna stå på en rugbyplan :( Får försöka hålla det i bakhuvudet och köra lite löpning någon dag snart. typ på torsdag......men åh, varför ska jag ha så mycket att göra för? önskar att jag var morgon pigg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0