Fredag!

Blev en timme på gymmet igår, ett köttigt benpass, 10 min core och sen 20 minuter på crossen.

Funderar på att börja med en diet som heter Dukan. Det är en protein-diet där man börjar med en attackfas och äter endast protein i några dagar sen lägger man till grönsaker i nästa fas.. verkar ganska tufft, men kanske är det vad jag behöver. Å andra sidan är jag lite osäker över min träning. Vill ju fortsätta kunna prestera... :s Oh well, har ett par dagar till på mig att fundera!

Löpning var det ju på schemat idag ja... väder-guden måste hata mig för i morse var det snöstorm!! massor av snö som ligger kvar här i betongen så orkar inte ens tänka på hur det är i skogen... blir kanske ett litet core-pass istället, så blir det väl massor med springa imorgon på rugby-träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0