Motivationsbrist!



Har varit glest med uppdateringar senaste tiden, måste säga att motivationen trytit... INTE BRA!!

Bokade en resa igår till Gran Canaria :D Vill helst inte känna mig som en strandad val då, och inte behöva klä på mig istället för av mig på stranden! (som det var förra sommaren) målet är att iallafall ligga under 70-kg till juni! Ca 5 kg kvar då  och har 4 hela månader på mig, MÅSTE GÅ!!

Till skillnad från maten så går träningen strålande, har hunnit med 2 konditionspass och 1 styrkepass denna vecka vilket innebär att jag har ett styrkepass att avklara i helgen :)

Detta är planeringen för nästa vecka:

Måndag: Pilates
Tisdag: Jogg med friskis
Onsdag: Överkropp styrka
Torsdag: Jogg med friskis
Fredag: VILA
Lördag: Rugby
Söndag: Ben styrka

Ett ganska amitiöst schema, men vet inte riktigt hur jag ska göra annars, måste få med alla delar! Kanske blir det 2 pass 1 dag annars, vi får se helt enkelt, har ju ett berg plugg att hinna med också -_-

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Åhh latino! Söt var du ;)

2011-01-28 @ 12:27:33
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0