Orange

Fyfan jogg-crossen igår var verkligen RIKTIGT jobbig, fick verkligen kämpa. Kände mig väldigt skakig och svag under passet, men det är ju svårt att säga om det beror på att jag äter så lite kolhydrater eller att jag är alldeles för otränad. Jag laddade dessutom lite extra kolhydrater igår. Åt 2 finncrisp med minikeso innan träningen och efteråt "belönade" jag mig med 1 banan och 1 apelsin. Längtade verkligen efter den där apelsinen hela passet!!

Slutade på hela 63g kolisar! Men jag tycker det är helt okej med tanke på all träning.


Kommentarer
Postat av: denise♥

Måste bara säga shit vad duktig du är! håller koll på allting. Jag kan typ räkna kcal rakt av, men dethär med kolhydrater osv.. gör allting lite mer invecklat, vad har du för MAX intag på kolhydrater? Har också provat med GI innan, och det hjälper verkligen, funderar på att börja med det igen! Din blogg e oehört peppande :D

2011-01-20 @ 23:09:23
URL: http://ddeenniissee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0