Planer!

De två senaste dagarna har verkligen varit sådär Ska skärpa till mig med kolhydraterna nu tills på måndag som = vägdag!!

ska iallafall iväg snart och Low-carb-shoppa lite!

Det som ska inhandlas:
Kvarg på LIDL!
Sötningsmedel
Fiberhusk
MASSOR med ägg

Ägg är något som verkligen går åt just nu, jag äter ju minst två om dagen.

Gårdagens mat

Frukost: Ägg halvor (2st ägg) med lättcremefraiche och kräftstjärtar
Lunch: Keldas Toscana Tomato soppa (5,5 g kolisar/100g) med en klick cremefraiche, och kräftstjärtar
Mellis: Keso med hallon, fet kopp kaffe med mjölk (innan träning)
Mellis: Proteinbar (inte speciellt kolhydratsfattig -_- 20 g kolhydrater) (efter träning)
Middag: Köttsoppa
Kvällsmål: Mixade jordgubbar med mjölk och funlight

Den här dagen slutade med en hel del kolhydrater, men jag tycket ändå det var helt okej, jag har ju bestämt mig för att tillåta mig själv äta lite mer kolhydrater efter träning för snabbare återhämtning.

Men, nu är det ny dag och nya tag!

Dagens planer är att först åka och hämta upp en bok jag köpt via blocket, sen blir det gymmet och lyfta lite skrot, och sen blir det en sväng till LIDL för att shoppa kvarg!

Kommentarer
Postat av: artvatusenelvalofte

hej! har startat nytt blogg för att själv försöka gå ner...tänkte följa din blogg eftersom vi är vid liknande vikt...

2011-01-21 @ 10:13:22
URL: http://artvatusenelvalofte.blogg.se/
Postat av: Karl-Erik

Hej

Jag är en pensionerad kock som blev för tjock

Men nu är jag nästan som jag vill, har gått ner 11 kg

på 3 månader. Första veckan med protein försvann det 4,5 kg från min vikt.

Titta hur jag gjorde på http://proteindieten.blogg.se

Det är en behaglig viktresa

2011-02-21 @ 17:39:44
URL: http://proteindieten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0