Imorgon kör jag!

Gud har verkligen tryckt i mig kolhydrater idag - just för att jag vet vad som väntar imorgon haha. Ska faktiskt bli skönt att skärpa mig lite med kosten igen, denna vecka har jag ätit alldeles för mycket skit.
MEN har varit jävligt grym med träningen, det är ju alltid något!

Veckans träning:


Måndag: Löpning på band. 35 min, 5 km.
Tisdag: Styrka - ben. Coreträning.
Onsdag: VILA
Torsdag: Löpning - 36 min, 5km (på löpband)
Fredag: Styrka - överkropp. 30 min på crossen.

Hoppas på att jag hinner med något pass i helgen också. Ett löppass där jag provar på att springa lite längre... På söndag blir det isåfall! Men om jag inte hinner/orkar så är det väl inte hela världen, har trotts allt klarat mitt mål med 2 styrkepass och 2 konditionspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0