Kommentar




Tyvärr använder jag inte msn så ofta just nu, men jag ska försöka lägga till dig om inte dessa tips hjälper:

Angående träning skrev jag ett inlägg här om saker som kan få en att masa sig iväg att träna.

Det som främst driver mig är ju att jag vill gå ner i vikt, som du också verkar vilja och det gäller att ha en vilja av stål. Att bestämma sig och sedan göra det. Jag tycker dessutom att det är riktigt roligt att träna, det är inget straff för mig utan ett sätt att komma hemifrån lite och göra något roligt. Det är därför det är så himla viktigt att hitta något man tycker om. Vet att det finns vissa personer som säger att de hatar all träning, men jag har svårt att tro på det, de har nog bara inte hittat vilken träningsform som passar dem.

Ditt sockerberoende tycker jag du ska testa att minska gradvis, det kanske hjälper mot migränen. Frukt innehåller också mycket socker, kanske kan du testa att byta ut godis mot frukt? Jag har läst om många som fått bort sitt sockersug genom att inte bara sluta med godis, utan också ta bort alla kolhydrater ur deras kost för att få bukt med beroendet. Som jag skrev tycker jag att du ska trappa ner gradvis under några veckor, eller kanske testa att utesluta alla kolhydrater och när suget sätter i, äta en frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0