2013-10-28
 20:37:34

helggg

Gjorde just 20 armhävningar på raken. Stört, då jag för bara 1 år sen knappt kunde göra 5! Har tränat dåligt på sista tiden. Motivationen är inte på topp. Har dessutom jobbat mycket, tänkte köra ett pass tidigt imorgon bitti, så hinner jag ändå vara hemma några timmar sen och mysa efteråt <3 innan det är dags för kvällsjobb.

Har börjat plugga i mina gamla böcker från utbildningen. Kul faktiskt, och helt annorlunda nu när jag faktiskt kan applicera de olika tillstånden :) Funderar på att kanske söka någon universitetskurs på 7,5 hp eller så nästa termin... saknar pluggandet.

Var med Jacky i skärholmen idag, kollade runt i massa affärer. Finns massa snygga kläder, men försökte att inte köpa något då jag måste spara alla pengar till sydafrika. Kunde dock inte hålla mig när jag hittade de mjukaste sammetstajtsen någonsin *_* kommer bo i dem tills vi åker. Sen rea-fyndade jag lite på bikbok hehe. Nöjd! Byxorna jag köpte var lite i tajtaste laget dock men om jag skärper mig lite gällande kosten och blir mindre svullen så ska de nog sitta som ett smäck! Fick snygg rumpa i den iaf ;)

Nu äre soffmys med Larry som gäller. Gjorde Biff Rydberg till middag *__* och sen har vi kollat på film och druckit kaffe. Älskar fasen hösten, regnet, mörkret och myset hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: