2013-10-06
 14:53:58

söndag

Kollar tillbaka när jag skrev sist. Då hade jag precis kommit igång med träning, tyvärr kan jag inte säga att det hållt i sig då jag blev förkyld och sen hade det tokstressigt på jobbet som gjorde att jag prioriterade vila/sömn framför träningen! Men nu är det banne mig nya tag som krävs! PRECIS en månad kvar till sydafrika.

Annars har inte mycket hänt. Har som sagt haft mycket på jobbet som sugit musten ur mig. Inte haft ork för någonting mer. Hoppas det blir bättre till nästa vecka. Orkar inte att alltid vara trött och orkeslös, inte värt det.

Imorgon är jag också ledig, då är planen att njuta lite av höstvädret, träna ett hårt pass, laga god mat och mysa ner mig till någon bra serie. Nördar serier som bara den just nu. Senast ut är Nashville som är grymt bra! 

Nu tänkte jag kolla breaking bad innan pappa kommer hit på söndagsmiddag. Larry har lagat lammgryta som doftar himmelskt!

 

 

Jag är söndagsfin i Rea-fynd från H&M-barn. Blek som ett lik. Får nog besöka solariet lite innan SA, annars kommer jag bränna sönder mig....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: