2013-09-22
 21:25:18

<3

Har kommit igång bra med träningen nu, vilket känns riktigt bra. Hoppas verkligen jag orkar hålla i detta nu...
 
Helgen har varit lungt. Haft lite tunnt med pengar såhär innan löning. Var ledig fre-sön. Fredagen var jag bara hemma och tog det lungt, tränade och lagade god mat tillsammans med mannen. Lördag körde jag först ett pass på gymmet innan jag åkte ner till rugbyfältet och såg Larry spela. Tyvärr fick Hammarby stryk av Vänersborg. På kvällen var Larry hos en kompis så jag var hemma själv. Jackie kom över och vi bakade kladdkaka, åt tacos, kollade film och snackade massa skit. Länge sen jag träffade henne och bara hängde :)
Idag har jag kört ett spinningpass och resten av dagen mest slappat. Maratonkollat på Freaks and Geeks <3 tänkte skriva ett eget inlägg om det. 
 
Sammanfattningsvis en rätt lat helg. Rätt skönt måste jag säga. Laddat om rejält inför nästa vecka då jag jobbar 6 dagar av veckan (bara ledig torsdag).
 
min tjocka älskling <3
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: