2013-09-12
 12:37:00

Torsdag

Ledig idag. Så himla skönt. Kände mig rätt så sliten igår efter 4 arbetsdagar. Måste ändå säga att jag älskar mitt jobb, trotts att det kan vara tungt och stressigt ibland. Arbetsdagarna går så himla fort och jag har roligt medan jag utför mina arbetsuppgifter :)

Försöker bestämma mig för om jag ska gå till gymmet nu eller inte, lutar åt att jag hoppar det. Tänkte ta en pw och sen gå och handla och sen komma hem och göra lite mat innan jag drar iväg på rugbyträning.

Hade staffett på jobbet igår, alla avdelningar hade egna lag. Vårt egna lag kom trea och det andra någonstans på slutet. Nöjd med min egen insats. Höll bra fart trots att jag fick någon astmaliknande attack haha blev stört jobbigt. 1 km xD men svår sträcka! för kort för joggingtempo och för långt för att springa...
 
Aja nu är det dags för en promenad!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: