2014-04-29
 18:20:00

Livet

Nöjd med livet just nu. Bytt jobb och påbörjat andra inskolningsveckan nu. Bytt från Geriatriken på ett mindre sjukhus till en akutvårdsavdelning på stockholms största sjukhus. Känns sjukt spännande. Glad över att jag vågade ta beslutet att tacka ja till det här jobbet. Lär mig sjukt mycket, och tycker det är så spännande med allt nyttsaknar förståss mina gamla kollegor som jag kände mig trygg med, men jag tror att om jag ger detta lite tid så kommer det också bli fantastiskt bra! Det är också en lättnad att arbetsbelastningen inte alls är lika tung. Åker inte längre hem och gråter av trötthet, utan har faktiskt lite energi kvar när jag jobbat... 

Vi har också ansökt om en lägenhet och hoppas verkligen att vi får den... skulle vara fantastiskt om vi kunde få bo lite mer centralt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: