2009-04-23
 11:28:52

Frukost

Åhh jag hatar dagen innan löning. När kylskåpet ekar tomt. Jag hatar det speciellt på morgonen. Frukost är mitt favoritmål på dagen. Jag vill ha yougurtar, frukter, juicer, gröt, musliblandningar, ägg i olika former, pannkakor, fattiga riddare, nötter, gott bröd med roliga pålägg, gurkskivor och tomat, krispig paprika, keso, starkt kaffe och goda teér. Det finns ju hur mycket gott som helst man kan äta på morgonen.

Som tur är köpte vi hur mycket ägg som helst i påsk som vi fortfarande har kvar (de gick ut den 19e!) men de luktade inte skumt, så jag antog att det gick bra, gjorde en stor äggröra och rostade upp den sista torra brödskivan så den blev ätlig. Ett stort onyttigt glas oboy till och äpple till efterätt så var den morgonen räddad.

Nu är det dags att sätta igång med pluggandet igen bläää. Kom nästan halvvägs igår, så om jag gör lika mycket igår och finslipar lite på fredag så går nog det här vägen. Usch hatar att spendera hela dagen på skola, men ibland måste man. Kommer vara såhär till nästa torsdag. Är man tidsoptimist får man helt enkelt skylla sig själv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: