2009-04-14
 10:24:29

Halloj

Hoppas alla haft en härlig påsk!
Själv har jag haft en riktigt bra helg. Var uppe i Falun och hälsade på min moster och hennes familj. Helgen startade med ett stopp i Romme för lite skidåkning (som uttalas ROmme har jag nu fått lära mig, och inte Råmme som alla stockholmare säger ;))
Skidandet gick bra, trots att jag var lite (okej VÄLDIGT) ringrostig. Har ju inte åkt skidor på 5 år och jag var ju inte precis någon stjärna back then, men jag klarade de röda backarna haha, svarta gick inte speciellt bra, en nära döden upplevelse kan jag ju säga..tackar gud för att jag kom ner utan brutna ben.

Resten av helgen var vi hemma hos min moster, gullade med min tvååriga kusin, gick runt i falun city haha, åt påskgodis och tryckte massa ägg och lax, spelade buzz och spelade the sims. Supermysigt var det, och vädret var i världsklass, så sjukt vårigt! Jag inhandlade ett par billiga sneakers (råkade supa bort mina gamla på irland) och ett par solisar på gina trotts att jag egentligen är utfattig, men jag kan leva på nudlar, det gör mig faktiskt ingenting!

Väntar på att mamma ska ladda upp bilderna från helgen, sen ska jag komma dit och stjäla dem och ladda upp massa fint :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: