2009-04-22
 12:30:14

Nackspärr

Jag har fått nackspärr och det gör SÅ JÄVLA ONT! Kan inte vrida huvudet. Kan knappt gå omkring rakt heller. Jävla piss också. Ligga ner på rygg är den enda bekväma ställningen så det har jag gjort fram tills nu. och jag vaknade 6 så det börjar ju bli rätt tråkigt som ni nog förstår. Tack gode gud för laptopen. Annars skulle jag ligga här och spruta ut tårar.

Läste nyss på vårdguiden att det är bra att röra på sig precis som vanligt för det går snabbare över då. Det gör ju så fasligt ont bara :( Nåväl jag ska försöka diska upp disken snart så får jag se om det går bra..

Det som är bra med att jag är sängliggandes är iallafall att jag börjat lite på min uppsats i Caribbean Litterature, Har gått skitsnabbt hittils så nu ska jag försöka skriva 600 ord till idag så är det mesta avklarat :)

Ohwell ska fortsätta mitt skrivande nu! Talk to ya later biatches :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: