2009-04-06
 11:58:54

ordbajsande

Jag borde egentligen begrava mig själv i plugg, ska sätta igång snart! Min linguistiska uppsats ska in på onsdag, jag har skrivit va 100 ord på den, och den borde vara ca 1500-2000 ord lång. Som tur är ska Larry träna ikväll, så då kan jag plugga ikväll också, har lite svårt att koncentrera mig när han är hemma, är så mycket mer lockande att mysa i soffan än att skriva på en aptråkig uppsats.

Vi har dessutom förvandlads till ett tvättäkta pensionärspar. I lördags var vi bjudna på 3 olika fester.. inflyttningsfest hos malin, födelsedagsfest hos en jobbarkompis till Larry, och någon rugby-sammankomst. Men vi somnade klockan fem på eftermiddagen och vaknade vid halv nio, då orkade vi inte ta oss någonstans, så det slutade med att vi drack upp all öl och vin hemma och vaknade med världens bakfylla nästa dag, verkligen ovärt!

Nu ska jag snart sätta igång med mitt pluggande, målet är 500 ord innan Larry kommer hem vid fyra tiden, det borde ju inte vara så svårt att klara. Ska bara få i mig lite mat nu, håller på och fixar iordning lite currywok med ris. woho.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: