2009-04-03
 15:42:44

Hemma igen

Nu är det faktiskt såhär att jag är hemma. Det var sjukt kul och super bra! Sådär som det alltid är när Attila drar på tour. Men jag ska för en gångs skull leva efter: What goes on tour stays on tour. och faktiskt INTE agera skvaller kärring och sprida ut allt smaskens.
Just nu har jag rätt fullt upp med plugg att ta igen så det kommer nog inte bli så frequent uppdatering de närmaste dagarna. Här kommer i varje fall lite bilder från de två första dagarna.



På bussen från flygplatsen Mathilda och Teddie

Larry vid en bankomat

På onsdag kväll var vi sjukt trötta och åt en hamburgare på burgerking och däckade sen på vårt hostel
Torsdagen var vi fräscha till träningen och sen var det dags för lite turistande!

Katta utanför en fin kyrka

Mimmi och Magali promenerar

På O'connel street...

Katta...igen.... linslusen?

Skylt till diskmaskin :D

Fina hus :)

Mathilda

Fin katedral och riktigt bra bild måste jag säga :) färgerna och ljuset iaf.

Pubkväll!

Lite av vårt gäng

Jag o elskling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: