2009-04-20
 10:29:46

Slappdag igår. ...

Slappdag igår. Spelade Wii med Bea igår (och ägde....nästan) och städade lite hemma sen lagade jag spagetti och köttfärssås till mig och Larry och spenderade kvällen med lite film.

Ska snart hem till mamma och pappa och bli bjuden på lite middag och så ska bea hjälpa mig med att fixa expansionerna till Sims.

Nästa vecka ska jag begrava mig i plugg igen. Kul.

Skulle vilja ha en ny bikini, vill ha en sån underdel med hög midja och en överdel med halterneck. Sådär som Bettie Page ungefär.



Lindex har ett par fina. Och en helt otrolig baddräkt. Ge mig nu


Nu ska jag bara skaffa mig en getingmidja så att det kan sitta snyggt också!

Det här inlägget skulle ha postats igår, men det blev inte så. Låtsas att det är söndag när ni läser.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: