2009-04-24
 17:31:43

Vårhärligt

MIN UPPSATS ÄR INSKICKAD!! Så himlans skönt. Har stressat runt som sjutton idag, men tillsist har jag fått ihop allt :)

Såhär på eftermiddagen har jag druckit jordgubbscider och ätit vitchoklad så mig har det inte gått någon nöd på, har haft min fina sommarkjol på mig idag också. Den är hallon-färgad och finast i världen.

Ikväll blir det grillkalas (bbq på internationelliska) jag ska dock försöka komma hem tidigt och dricka massa vatten och äta kolhydrater för imorgon vankas det match! Säsongspremiär! ÅÅH vad jag sett fram emot detta. Bästa tiden på året skulle jag säga. Efteråt blir det picknickande och jag har laddat upp med en flaska rosé här hemma tills imorn.

Fyfan vad det är härligt med vår!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: