2009-08-03
 10:12:01

Stockholm 10's

Så var ännu en rugby weekend över. Stockholm tens denna gång. Rätt stor, och riktigt rolig turnering. Vi inledde turneringen med att vinna med 15-14 mot Enköping, riktigt jämn match! Lite senare spelade vi mot Finska laget Warriors som vi vann stort över med 33-0, vilket innebar att vi vann vår grupp.

På Lördag kvällen var det partaj nere på årsta fältet. Jag och Jenny stack hem till min mamma och duschade o fixade oss innan vi gick ner till fältet och mötte upp med de andra. Sedan satt vi och drack öl och hade det trevligt hela antten lång, tills jag blev trött och less på att jag hade ont i fötterna.

Var glad över att vi gick hem så pass tidigt som vi gjorde på söndags morgonen. Huvudvärken var inte alls illa och fick en pang frukost hemma hos mor innan jag begav mig ner till fältet igen.Vi spelade kvarts final mot moody cows var vi förlorade STORT riktigt trist förnedringsmatch, ville bara att det skulle ta slut. Till sist spelade vi mot Göteborg om 5/8-e platsen, där vi tyvärr förlorade med 5-17.

Skit kul helg allt som allt, jag var helt slut efter sista matchen, egentligen var det fest igår kväll också, men jag var helt utslagen och hade ont i hela kroppen, så jag låg hemma i soffan och tittade på film istället.

Fick med mig en sovernir hem : D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: