2009-08-27
 19:37:52

Gymmin'

Köpte gymkort igår, ska bli härligt att komma igång o träna ordentligt igen. Körde ett bodypump-pass igår jue. Sa ändå till instruktören att det var min första gång och hon sa åt mig att köra utan vikter eller 1-2 kg bara för att få in tekniken, så gjorde som hon sa och fan vad jobbigt det var! Vissa övningar skulle jag kunna ta rätt mycket mer på, men ett par var riktigt jobbiga med bara så lite! Körde utfallssteg helt utan vikter och ville bara DÖÖÖ vadena krampade typ :P Summa summarum: Bodypump är jobbigt och gav mig grymträningsvärk i benen men noll i armar och överkropp, så mer vikt där!

Tänkte gå och spontanträna idag, men blev aldrig av och imorgon har jag inte riktigt tid, men nästa vecka ska jag köra som fan!
Har tänkt såhär:

Skola Fritid
Måndag Ledig 12.00- spinning 18.20 - Rugbyträning
Tisdag10-16 18.00 Bodypump
Onsdag Ledig 12.00 Bodypump 18.30 - Rugbyträning
Torsdag13-15 18:00 - Spinning
Fredag1-3 17:00 Bodypump
Lördag 13:00 Rugbymatch

Lite väl ambitiöst kanske, men vi får se hur det går helt enkelt. Måste ju ha tid att plugga också...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: