2009-08-31
 16:55:20

träna träna träna

Ska strax iväg på träning, dricker ett glas filmjölk och äter en leverpastej-macka just nu. Blev precis klar med stora berget disk som jag inte orkat ta itu med tidigare idag, skönt att det är borta iaf, även om det kommer se likadant ut när jag kommer hem igen...

Spinningen idag kändes helt menlöst, visst det var lite jobbigt, men alltså... kändes inte som att jag pressade mig själv tillräckligt, och om jag inte pressar mig till max är det ju helt onödig träning. Ska nog testa en gång till iaf när jag ätit lite bättre :P Nu är det iaf dags för rugbyträning, hoppas vi ska göra något kul, typ rucks eller sånt som jag gillar och är bra på XD fett jobbigt är det också, hoppas inte på springning, det är det värsta jag vet haha

dags att packa ihop grejorna nu och bege sig mot tåget!


HelloNicki

Hej, mysig blogg!



Spana gärna in tävlingen som jag har i min blogg som avslutar inom någon dag!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



PUBLICERAT: 2009-09-01, 10:29:03 | URL: http://hellonicki.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: