2009-02-04
 17:45:42

Doctors = den värsta skit jag sett.

Sitter och tittar på vad som måste vara världens mest hjärndöda och sexistiska program - Doctors!

Det börjar med att de presenterar nästa inlägg, som kommer vara något ALLA kvinnor kommer vilja ha - akupunktur mot rynkor. För det är ju bra att fortsätta trycket på kvinnor om att hålla sig unga. Att det är naturligt att få rynkor spelar väl ingen roll.

Sedan fortsätter det med en kvinna som ska operera sina tå för hennes "pektå" var längre än stortån, så att hon ska kunna använda högklackat och peep-toe-shoes utan att skämmas och få ont. Min första tanke är: köp större skor? Min andra tanke: peeptoe är väl perfekt, då kan ju den där långa tån sticka ut.... men det var ju tydligen för pinsamt med fula tår. För alla springer ju runt och kollar på varrandras tår hela tiden. Verkligen prioritet #1 när man väljer en partner.

Nästa inslag visar de upp en barnrumpa med massa med eksem, och nu är det viktigt att alla mammor lyssnar!!! För pappor skiter ju i sina barn.

Jag skulle kunna fortsätta i evigheter, men jag klarade bara av en all denna idioti till en viss gräns.


underbaraclara

herrejemima ibland är man glad att man inte har tv. Fin tapet din blogg har btw :)



kram



PUBLICERAT: 2009-02-04, 21:14:40 | URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: