2009-02-21
 17:19:43

Enkelt


Helgen har vart rätt bra hittils. Vi har inte jättemycket pengar såhär mot slutet av månaden, så igår blev vi hemma och kollade på film. Idag har jag inte gjort så väldigt mycket, hade inte tänkt gymma idag men nu när jag ändå hade rätt tråkigt så tänkte jag: varför inte?
sprang 2,2 km, det var väl rätt ok? Hade tänkt köra ett benpass också, men mina lår muskler strejkade. Vet inte om det berodde på dagens jogging eller gårdagens överkroppspass.... konstigt iaf! kändes liksom som träningsvärk.

Ikväll vet jag faktiskt inte vad man ska hitta på... gå och ta en öl kanske? eller kanske stanna hemma och kolla på melodifestivalen! Har ingen koll på vem som är med ikväll, någon spännande?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: