2009-02-27
 15:12:22

Fint


Har varit med mamma och övningskört lite till idag, jag börjar bli riktigt duktig faktiskt, otrolig skillnad på bara ett par gånger. Vi ska åka till Kungens Kurva på måndag och gå på IKEA, spännande :P

Har varit på uni också, har äntligen bytt bort min Old English kurs, ska läsa Caribbean Litterature istället, verkar riktigt intressant. Blir en väldigt massa böcker för mig att läsa bara... men jag har några dagar lediga nästa vecka, så då blir det en massa plugg! Annars så förstår jag faktiskt inte hur man hinner, man ska på föreläsningar, seminarier, träna, städa, umgås med folk och ändå hinna få sin skönhetssömn. Jag hinner i varje fall inte alls.

Nu ska jag ta och diska upp gårdagens disk och sen blir det gymmet! Så otroligt härligt med helg :)


Karin

fin bild (:



PUBLICERAT: 2009-03-02, 11:11:12 | URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: