2009-02-20
 10:48:40

God morgon!


Här är bilden på skärpet och väskan jag köpte igår. fina va?
Mamma ska hämta upp mig om en kvart, jag håller på och slänger i mig lite frukost. Vi ska övningsköra. Sen ska jag gymma lite, åka till biblioteket och så tror jag att jag ska hämta upp lite sushi och äta till middag. Larry föreslog takeaway till middag, men stället som ligger närmast oss har typ pizza, kebab, och några jävligt tråkiga sallader, och jag som vill börja vara lite nyttig tänker inte gå med på det, därför hämtar jag nog hem sushi, det är ju ändå kallt så det kan stå i kylen ett par timmar. Ikväll blir det filmkväll också, jag tänkte mig lite nyttiga snacks i form av grönsaker med dipp och lite naturella nötter. Gott och nyttigt :) Nu ska jag få i mig min proteinshake och klä på mig innan mamma kommer och skäller, hon brukar ju alltid vara tidig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: