2009-02-05
 19:36:47

Lägenheten

Igår tog jag lite bilder i vår lilla lägenhet, skippade sovrummet eftersom att det var lite stökigt. Ungefär allt i lägenheten har vi fått från en massa olika människor. Det enda vi köpt är kökssaker så som kastruller, glas och lite såna saker och lite tyg att klä om soffan med och fixa lite gardiner.


Här är köket. Jag avskyr det. Litet och trångt med helt värdelös förvaring.


Här är ett rum som jag inte riktigt vet vad vi ska ha till. Tänkte kanske ha det till matrum eller så, det är fint och ljust iallafall.

 
En del av vardagsrummet. Soffan har min favorit mamma klätt om, lite saknas som man kan se längst ner. Soffan var min morbrors gamla, den var så utsliten att det gått hål på tyget, men nu är den jätte fin igen! Soff-borde är ett IKEA bord från 60-talet som vart mormors. skräpen på spisen kan ni ignorera ;)


En annan liten del av vardagsrummet. Fotöljen, TVn och TV-bänken har vi fått av en kille i rugby laget, sladd-kaoset har vi skapat själva.


suss

Soffan ser ju jättefin ut!



Och tycker det var lite kul med "sladd-kaoset har vi skapat själva." ;P



Ha en bra kväll!



PUBLICERAT: 2009-02-12, 19:18:00 | URL: http://susannekarin.blogspot.com
emma

vilken fin lägenhet. gillar mosaiken i köket, trägolven och öppna spisen!



PUBLICERAT: 2009-02-17, 15:06:28 | URL: http://ohglory.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: