2009-02-25
 09:01:16

Lalala

Åt nyss en semla till frukost... hur onyttig får man bli? Blev aldrig sugen på den igår, medan jag alltid är hungrig på morgonen... oh well, once a year är det såklart tillåtet.
Usch har en håltimme på 3 timmar idag, inte så kul... men ska ta med mig grejer så jag kan sitta och plugga...old english-kursen tar död på mig. Ska fråga idag om jag får byta. Träningsmässigt blir det vilodag idag. Kanske eventuellt sticker och springer lite, men tror faktiskt inte det, mina ben behöver vila en dag.

Bokade hostel till Dublin idag!! Bara en månad kvar nu, och till min födelsedag också! Fast det kanske inte är så exiting :P ska önska mig träningskläder... Behöver träningsbyxor, överdragskläder, nya löparskor, nya rugbyskor, en sportbh... och så vill jag ha ett par mjukisbyxor att loda runt med hemma.
Herregud jag dör av längtan till slutet av mars!

Tur att man får pengar idag, jag var helt pank...
ska köpa denna månad:
Ett par nya snygga pumps
En ny foundation
Ny mascara

ehhh hade en lång lista i mitt huvud men glömt.. en massa grejer till lägenheten jag vill ha iaf. oj klockan är nio nu, måste springa till bussen!L


Sofie

Semla på morgonen lät gött :D



PUBLICERAT: 2009-02-25, 10:11:25 | URL: http://sofie1994.blogg.se/
Carita

hihi naw, vilket braigt tips med semla till frukost :'D <3



PUBLICERAT: 2009-02-25, 11:00:18 | URL: http://minicookie.blogg.se/
Mattias, KAKHUSET

Semlor ska man ju äta varje dag =)

Hälsningar ifrån kärleksbloggen KAKHUSET



PUBLICERAT: 2009-02-25, 23:17:25 | URL: http://www.kakhusets.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: